Page 155 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 155
Empirična raziskava
Tabela 21: Primerjava nekoherentnosti trženjskega gostinskega proizvoda glede na izdela-
nost trženjskega načrta
Izdelanost trženjskega Nekoherentnost gos- Preizkus domneve o razliki med aritmetičnima
načrta tinskega proizvoda sredinama
(povprečni absolutni
Izdelan trženjski načrt T-statistika st. pomembnosti (dvostr.
Trženjski načrt ni izdelan odklon) preizkus)
0,310 -0,193 0,847
0,307
Tabela 22: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na prisotnost internih
standardov kakovosti
Ali imate v podjetju še ka- Nekoherentnost gostins- Analiza variance 155
kšne druge standarde po- kega proizvoda
leg zakonsko obveznih? F-statistika Stopnja pomembnosti
(povprečni absolutni
odklon)
Ne, imamo le to, kar od nas 0,310 2,152 0,095
zahteva zakonodaja. 0,396
0,257
Ne, nimamo nobenih stan- 0,313
dardov in delovnih navodil.
Ne, imamo v pisni obliki
opisane le posamezne de-
lovne postopke.
Da, imamo še lastne in-
terne standarde.
Tabela 23: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na pogostost spremlja-
nja delovnega procesa
Pogostost spremljan- Nekoherentnost Analiza variance
ja operativnega delovne- gostinskega proizvo-
da (povprečni absolutni F-statistika Stopnja pomembnosti
ga procesa 0,783 0,538
odklon)
Nikoli 0,319
Poredko 0,241
Občasno 0,298
Pogosto 0,290
Zelo pogosto 0,317
V skladu s predstavljenimi rezultati testiranj ugotavljamo, da se me-
nedžerji obnašajo izrazito atributivno oz. delujejo skladno s t. i. pristo-
Tabela 21: Primerjava nekoherentnosti trženjskega gostinskega proizvoda glede na izdela-
nost trženjskega načrta
Izdelanost trženjskega Nekoherentnost gos- Preizkus domneve o razliki med aritmetičnima
načrta tinskega proizvoda sredinama
(povprečni absolutni
Izdelan trženjski načrt T-statistika st. pomembnosti (dvostr.
Trženjski načrt ni izdelan odklon) preizkus)
0,310 -0,193 0,847
0,307
Tabela 22: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na prisotnost internih
standardov kakovosti
Ali imate v podjetju še ka- Nekoherentnost gostins- Analiza variance 155
kšne druge standarde po- kega proizvoda
leg zakonsko obveznih? F-statistika Stopnja pomembnosti
(povprečni absolutni
odklon)
Ne, imamo le to, kar od nas 0,310 2,152 0,095
zahteva zakonodaja. 0,396
0,257
Ne, nimamo nobenih stan- 0,313
dardov in delovnih navodil.
Ne, imamo v pisni obliki
opisane le posamezne de-
lovne postopke.
Da, imamo še lastne in-
terne standarde.
Tabela 23: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na pogostost spremlja-
nja delovnega procesa
Pogostost spremljan- Nekoherentnost Analiza variance
ja operativnega delovne- gostinskega proizvo-
da (povprečni absolutni F-statistika Stopnja pomembnosti
ga procesa 0,783 0,538
odklon)
Nikoli 0,319
Poredko 0,241
Občasno 0,298
Pogosto 0,290
Zelo pogosto 0,317
V skladu s predstavljenimi rezultati testiranj ugotavljamo, da se me-
nedžerji obnašajo izrazito atributivno oz. delujejo skladno s t. i. pristo-