Page 154 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 154
agement kakovosti v prehrambnem gostinstvu
Tabela 20: Primerjava ocen menedžerjev in gostov po posameznih dimenzijah kakovosti

Dimenzije Ocena menedžerjev Ocena gostov
kakovosti Povprečna ocena I (100 = skupaj) Povprečna ocena I (100 = skupaj)

SKUPAJ 4,32 100,00 3,99 100,00

Hrana 4,72 109,19 4,34 108,66

Fizični dokazi 4,7 108,72 4,33 108,40

Ljudje 4,08 94,38 3,75 93,88

Procesi 4,63 107,11 4,19 104,90

Tržno komuniciranje 3,86 89,29 3,58 89,63

Tržne poti 4,05 93,69 3,83 95,89
4,22 97,62 3,94 98,64
154 Cena

Glede na ugotovljeno nekoherentnost nas je posebej zanimalo, ali je
ta povezana s: prisotnostjo izdelanega trženjskega načrta; prisotnostjo iz-
delanih internih standardov; pogostostjo spremljanja kakovosti ponud-
be. Da bi lahko analizirali izpostavljene povezanosti, smo na nivoju po-
samezne enote (posameznega v raziskavo vključenega PGO) izračunali
povprečni absolutni odklon ocene posamezne dimenzije kakovosti od
povprečne ocene kakovosti izbranega PGO, s čimer smo izrazili (ne)kohe-
rentnost na ravni posamičnega obrata. V naslednjem koraku smo ocenje-
ne povprečne absolutne odklone primerjali med skupinami PGO, razde-
ljenimi glede na predhodno že navedene kriterije (izdelan trženjski načrt,
izdelani interni standardi, pogostost spremljanja kakovosti ponudbe). Na
podlagi rezultatov, predstavljenih v spodnjih tabelah (tabele 21, 22 in 23),
je razvidno, da nekoherentnost ni povezana z nobenim od predvidenih
dejavnikov. Torej se niti izdelanost oz. posedovanje trženjskega načrta,
niti izdelanost internih standardov kakovosti, niti pogostejše spremljanje
operativnega delovnega procesa ne odraža v koherentnosti (oz. zmanjše-
vanju nekoherentnosti) trženjskega gostinskega proizvoda.
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159