Page 182 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 182
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu

182

Slika 6: Trženjski model dejavnikov kakovosti v prehrambnem gostinstvu. Prirejeno po Ku-
kanja, 2015.
Opomba: Polna črta pomeni statistično značilen (neposreden) vpliv posameznih trženjskih
dejavnikov kakovosti na kakovost ponudbe in lojalnost gostov. Prekinjena črta pomeni medse-
bojno odvisnost oz. korelacijo preučevanih (okoljskih) spremenljivk na zagotavljanje kakovosti
ponudbe in lojalnosti gostov v PGO. Kakovost osebja je kot najpomembnejša dimenzija mo-
dela obarvana oz. izpostavljena.
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187