Page 186 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 186
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu
gojeno z aktivnostmi osebja). Ugotavljamo, da izpostavljene di-
menzije kakovosti kljub drugačnemu raziskovalnemu pristopu
smiselno sovpadajo z rezultati naše raziskave – tako z vidika za-
gotavljanja kakovosti kot lojalnosti.
Ugotavljamo, da raziskovalci stremijo k nadaljnji znanstveni razlagi
značilnosti menedžmenta kakovosti v PGO. Kljub temu, da smo izdelali
nov model (pristop) za zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti go-
stov v PGO, ugotavljamo, da v različnih okoljih, na različnih segmentih
gostov in vzorcih PGO raziskovalci izpostavljajo pomen različnih dejav-
nikov, ki različno vplivajo na kakovost ponudbe in/ali njeno percepcijo.
Z gotovostjo pa lahko trdimo, da ima v prehrambnem gostinstvu, poleg
(pričakovane) kakovosti hrane, ključen pomen zaznana kakovost osebja.
186
gojeno z aktivnostmi osebja). Ugotavljamo, da izpostavljene di-
menzije kakovosti kljub drugačnemu raziskovalnemu pristopu
smiselno sovpadajo z rezultati naše raziskave – tako z vidika za-
gotavljanja kakovosti kot lojalnosti.
Ugotavljamo, da raziskovalci stremijo k nadaljnji znanstveni razlagi
značilnosti menedžmenta kakovosti v PGO. Kljub temu, da smo izdelali
nov model (pristop) za zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti go-
stov v PGO, ugotavljamo, da v različnih okoljih, na različnih segmentih
gostov in vzorcih PGO raziskovalci izpostavljajo pomen različnih dejav-
nikov, ki različno vplivajo na kakovost ponudbe in/ali njeno percepcijo.
Z gotovostjo pa lahko trdimo, da ima v prehrambnem gostinstvu, poleg
(pričakovane) kakovosti hrane, ključen pomen zaznana kakovost osebja.
186