Page 42 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 42
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu

(2005, str. 173–180) so se v svoji raziskavi osredotočili na percepcijo siste-
ma Michelinove kategorizacije z vidika vodij kuhinj. Rezultati raziskave
so pokazali, da so glavni kuharji kot ključne elemente uspeha izpostavili
višino naložbe glede na vir finančnih sredstev ter nivo kulinarične odlič-
nosti. Raziskava je prav tako pokazala, da so glavni kuharji zelo uspešni
kuharski mojstri, vendar slednje ne zadostuje za poslovno uspešnost. Me-
nimo, da je predvsem zanimiva ugotovitev, da glavni kuharji (ti so večino-
ma tudi lastniki PGO) niso izpostavili zgolj hrane kot najpomembnejše
dimenzije kakovosti, ki vpliva na uspešnost PGO. To nakazuje na dej-
stvo, da se tudi glavni kuharji zavedajo kompleksnosti kakovosti v PGO,
kar dodatno potrjuje potrebo po njenem preučevanju.

42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47