Page 61 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 61
Teoretična opredelitev ponudbe v PGO
podjetja. Trženjski načrt je kot strateško orodje nepogrešljiv tudi pri uva-
janju, ukinjanju, spreminjanju ali izboljševanju kakovosti ponudbe. Us-
pešnost izvajanja trženjskega načrta je potrebno redno spremljati in ga po
potrebi spreminjati. A: Brezovec in H. Nemec Rudež (2009, str. 103) po-
udarjata, da dober trženjski načrt definirajo ključni elementi, kot so: ra-
zumljivost, izvedljivost, prilagodljivost, merljivost in dosegljivost. Slednje
smo upoštevali tudi pri oblikovanju našega raziskovalnega modela. Siste-
matičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med PGO in gostom
prikazujemo na Sliki 2.
61
Slika2: Sistematičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med gostom in PGO.
Vir: prirejeno po Cousins idr. 2002, str. 38.
Ugotavljamo, da na osnovi različnih opredelitev gostinskega proizvo-
da (Kotler idr., 1999; Medlik, 2006; Uran Maravić, 2008; Jones in Loc-
kwood, 1993), Sedmakove (2011) definicije celovitega gostinskega proi-
zvoda ter Kotlerjeve (1996) definicije trženjske usmerjenosti podjetja
lahko oblikujemo novo, trženjsko definicijo gostinskega proizvoda. Nova
definicija trženjskega gostinskega proizvoda se glasi:
podjetja. Trženjski načrt je kot strateško orodje nepogrešljiv tudi pri uva-
janju, ukinjanju, spreminjanju ali izboljševanju kakovosti ponudbe. Us-
pešnost izvajanja trženjskega načrta je potrebno redno spremljati in ga po
potrebi spreminjati. A: Brezovec in H. Nemec Rudež (2009, str. 103) po-
udarjata, da dober trženjski načrt definirajo ključni elementi, kot so: ra-
zumljivost, izvedljivost, prilagodljivost, merljivost in dosegljivost. Slednje
smo upoštevali tudi pri oblikovanju našega raziskovalnega modela. Siste-
matičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med PGO in gostom
prikazujemo na Sliki 2.
61
Slika2: Sistematičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med gostom in PGO.
Vir: prirejeno po Cousins idr. 2002, str. 38.
Ugotavljamo, da na osnovi različnih opredelitev gostinskega proizvo-
da (Kotler idr., 1999; Medlik, 2006; Uran Maravić, 2008; Jones in Loc-
kwood, 1993), Sedmakove (2011) definicije celovitega gostinskega proi-
zvoda ter Kotlerjeve (1996) definicije trženjske usmerjenosti podjetja
lahko oblikujemo novo, trženjsko definicijo gostinskega proizvoda. Nova
definicija trženjskega gostinskega proizvoda se glasi: