Page 187 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 187
Sklepne ugotovitve
in razprava
V monografiji smo v ospredje postavili kongresno destinacijo in kongre-
sno prireditev (kongres, konferenco) kot njen temeljni proizvod. Kongre-
sna destinacija je vsebinska, prostorska, storitvena in organizacijska enti-
teta, ki pomeni stičišče sreč(ev)anj več skupin deležnikov, ki predstavljajo
ponudbo in povpraševanje po kongresnih storitvah. Kot taka predstavlja
osrednji prostor, ki obstaja zaradi organizacije kongresa kot njenega te-
meljnega proizvoda, kjer se srečajo njegov organizator oziroma naročnik,
ponudniki kongresnih in drugih storitev ter kongresni udeleženec kot
končni potrošnik temeljnega proizvoda. Osredotočili smo se na preučeva-
nje kongresne destinacije ob upoštevanju posebnosti, ki so lastne segmen-
tu združenj. Zanj je značilno, da je konferenca proizvod, ki je odvisen od
povpraševanja udeležencev, kar pomeni, da ima udeleženec možnost iz-
bire med več konferencami, za udeležbo pa se običajno plačuje kotizaci-
ja, za razliko od konferenc v segmentu korporacij, kjer se običajno priča-
kuje obvezna udeležba kot sestavni del delovne obveznosti posameznika.
Oba, tako naročnik oziroma organizator konference kot ponudnik sto-
ritev, vlagata precejšnje napore v organizacijo konference in v ustvarja-
nje priložnosti za njen obisk oziroma udeležbo. Z udeležbo na konferen-
ci, ki za svojo izvedbo nujno potrebuje prostor, to je prizorišče, ki obstaja
na destinaciji, pa lahko razumemo tudi obisk destinacije kot take. Ugoto-
vili smo namreč, da tako destinacije kot prizorišča konference in konfe-
rence kot temeljnega proizvoda ne moremo obravnavati kot ločenih kon-
ceptov, ampak le v medsebojni povezavi.
Na tem izhodišču smo osnovali koncept kongresne destinacije kot sti-
čišča ponudbe in povpraševanja po kongresnem proizvodu, pri čemer si
in razprava
V monografiji smo v ospredje postavili kongresno destinacijo in kongre-
sno prireditev (kongres, konferenco) kot njen temeljni proizvod. Kongre-
sna destinacija je vsebinska, prostorska, storitvena in organizacijska enti-
teta, ki pomeni stičišče sreč(ev)anj več skupin deležnikov, ki predstavljajo
ponudbo in povpraševanje po kongresnih storitvah. Kot taka predstavlja
osrednji prostor, ki obstaja zaradi organizacije kongresa kot njenega te-
meljnega proizvoda, kjer se srečajo njegov organizator oziroma naročnik,
ponudniki kongresnih in drugih storitev ter kongresni udeleženec kot
končni potrošnik temeljnega proizvoda. Osredotočili smo se na preučeva-
nje kongresne destinacije ob upoštevanju posebnosti, ki so lastne segmen-
tu združenj. Zanj je značilno, da je konferenca proizvod, ki je odvisen od
povpraševanja udeležencev, kar pomeni, da ima udeleženec možnost iz-
bire med več konferencami, za udeležbo pa se običajno plačuje kotizaci-
ja, za razliko od konferenc v segmentu korporacij, kjer se običajno priča-
kuje obvezna udeležba kot sestavni del delovne obveznosti posameznika.
Oba, tako naročnik oziroma organizator konference kot ponudnik sto-
ritev, vlagata precejšnje napore v organizacijo konference in v ustvarja-
nje priložnosti za njen obisk oziroma udeležbo. Z udeležbo na konferen-
ci, ki za svojo izvedbo nujno potrebuje prostor, to je prizorišče, ki obstaja
na destinaciji, pa lahko razumemo tudi obisk destinacije kot take. Ugoto-
vili smo namreč, da tako destinacije kot prizorišča konference in konfe-
rence kot temeljnega proizvoda ne moremo obravnavati kot ločenih kon-
ceptov, ampak le v medsebojni povezavi.
Na tem izhodišču smo osnovali koncept kongresne destinacije kot sti-
čišča ponudbe in povpraševanja po kongresnem proizvodu, pri čemer si