Page 84 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 84
5 Raziskava digitalne pismenosti
Preglednica 5.10 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke
Dimenzije digi- Gimnazijski Kolmogorov-Smirnov Shapiro-Wilk
talne pismenosti program () () () () () ()
Tehnološka Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
Kognitivna Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
Etična Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) statistika, (2) stopnje prostosti, (3) stopnja značilno-
sti.
Preglednica 5.11 Povprečni rang za spremenljivke dimenzije digitalne pismenosti
Dimenzije digitalne Gimnazijski N Povp. rang Vsota ranga
pismenosti program
Tehnološka dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
Kognitivna dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
Etična dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
jah digitalne pismenosti glede na gimnazijski program, uporabili nepa-
rametrični Mann-Whitney test.
Povprečni rang (preglednica 5.11) je pri tehnološki dimenziji neko-
liko višji pri strokovnem gimnazijskem programu (249,76), prav tako je
povprečni rang nekoliko višji pri strokovnem gimnazijskem programu
v primeru kognitivne (253,23) in etične dimenzije digitalne pismenosti
(255,81), zato bomo v nadaljevanju preverili, ali so razlike glede na gim-
nazijski program tudi statistično značilne.
Za ugotavljanje razlik med dvema skupinama, Vrsta gimnazijskega
programa in Dimenzija digitalne pismenosti, si zastavimo dve delovni
hipotezi:
h0 med skupinama ni statistično značilnih razlik.
h1 med skupinama so statistično značilne razlike.
Iz preglednice 5.12 vidimo, da so statistične značilnosti pri vseh treh
84
Preglednica 5.10 Preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivke
Dimenzije digi- Gimnazijski Kolmogorov-Smirnov Shapiro-Wilk
talne pismenosti program () () () () () ()
Tehnološka Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
Kognitivna Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
Etična Splošni , , , ,
Strokovni , , , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) statistika, (2) stopnje prostosti, (3) stopnja značilno-
sti.
Preglednica 5.11 Povprečni rang za spremenljivke dimenzije digitalne pismenosti
Dimenzije digitalne Gimnazijski N Povp. rang Vsota ranga
pismenosti program
Tehnološka dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
Kognitivna dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
Etična dimenzija Splošni , ,
Strokovni , ,
Skupaj
jah digitalne pismenosti glede na gimnazijski program, uporabili nepa-
rametrični Mann-Whitney test.
Povprečni rang (preglednica 5.11) je pri tehnološki dimenziji neko-
liko višji pri strokovnem gimnazijskem programu (249,76), prav tako je
povprečni rang nekoliko višji pri strokovnem gimnazijskem programu
v primeru kognitivne (253,23) in etične dimenzije digitalne pismenosti
(255,81), zato bomo v nadaljevanju preverili, ali so razlike glede na gim-
nazijski program tudi statistično značilne.
Za ugotavljanje razlik med dvema skupinama, Vrsta gimnazijskega
programa in Dimenzija digitalne pismenosti, si zastavimo dve delovni
hipotezi:
h0 med skupinama ni statistično značilnih razlik.
h1 med skupinama so statistično značilne razlike.
Iz preglednice 5.12 vidimo, da so statistične značilnosti pri vseh treh
84