Page 109 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 109
vodenje in (neprofitni) menedžment v socialni pedagogiki
vega delovanja kot izdelke ali usluge, ki so podvrženi tržnim zakonitostim.
Če pogledamo polje socialnopedagoške dejavnosti, ki je usmerjena k delu
s socialno šibkejšo, problematično in velikokrat marginalizirano populaci-
jo, pretirano uvajanje tržnih zakonitosti lahko privede do zmanjševanja ali
celo zapiranja socialnopedagoških uslug delu populacije, ki te usluge naj-
bolj potrebuje. Ugotovimo lahko tudi, da je pomembno poznavanje kvanti-
tativnih in predvsem kvalitativnih kazalcev našega dela, na podlagi katerih
lahko ocenimo uspešnost delovanja. Zaključimo lahko, da s pravočasnim
in aktualnim uvajanjem sprememb na podlagi novih družbenih zahtev ali
novih doktrin stroke zagotavljamo, da naše socialnopedagoško delovanje
ostane aktualno in da z njim dosegamo zastavljene cilje.
Literatura
Beare, H., Caldwell, B., in Millikan, R. (1992). Creating an excellent school.
Some new management techniques. London: Routledge.
Biloslavo, R. (2007). Kultura organizacije. V A. Trnavčevič (ur.), Ko država še-
peta (str. 29–56). Koper: Fakulteta za management.
Dimovski, V. (2005). Učeča se organizacija. Ljubljana: GV založba.
Drucker, P. (2001). Managerski izzivi v 21. stoletju. Ljubljana: GV založba.
Erčulj, J. (1998), Učeča se organizacija – izziv za učiteljev strokovni razvoj.
Ljubljana: Vzgoja in izobraževanje, 29(3), 21–25.
Hrovatin, N. (2001). Ekonomski vidiki menedžmenta nevladnih organizacij. V
D. Jelovac (ur.), Jadranje po nemirnih vodah managementa nevladnih or-
ganizacij (str. 36–46). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Jelovac, D. (2001). Odisejada krmarjev neprofitnega sektorja. V D. Jelovac (ur.),
Jadranje po nemirnih vodah managementa nevladnih organizacij (str.
2–10). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Kolarič, Z. (2001). Različni znanstveno-teoretski pristopi k preučevanju nepro-
fitnih organizacij. V D. Jelovac (ur.), Jadranje po nemirnih vodah manage-
menta nevladnih organizacij (str. 11–22). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Koren, M. (2006). Ključni dejavniki uspešnosti uvajanja sprememb v podjetje v
slovenskih razmerah (Magistrsko delo). Univerza v Ljubljani, Ekonomska
fakulteta, Ljubljani.
Kovač, B. (2001). Lobiranje v neprofitnem sektorju. V D. Jelovac (ur.), Jadranje
po nemirnih vodah managementa nevladnih organizacij (str. 108–115).
Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Lipičnik, B. (1999). Organizacija podjetja. Ljubljana: Ekonomska fakulteta.
107
vega delovanja kot izdelke ali usluge, ki so podvrženi tržnim zakonitostim.
Če pogledamo polje socialnopedagoške dejavnosti, ki je usmerjena k delu
s socialno šibkejšo, problematično in velikokrat marginalizirano populaci-
jo, pretirano uvajanje tržnih zakonitosti lahko privede do zmanjševanja ali
celo zapiranja socialnopedagoških uslug delu populacije, ki te usluge naj-
bolj potrebuje. Ugotovimo lahko tudi, da je pomembno poznavanje kvanti-
tativnih in predvsem kvalitativnih kazalcev našega dela, na podlagi katerih
lahko ocenimo uspešnost delovanja. Zaključimo lahko, da s pravočasnim
in aktualnim uvajanjem sprememb na podlagi novih družbenih zahtev ali
novih doktrin stroke zagotavljamo, da naše socialnopedagoško delovanje
ostane aktualno in da z njim dosegamo zastavljene cilje.
Literatura
Beare, H., Caldwell, B., in Millikan, R. (1992). Creating an excellent school.
Some new management techniques. London: Routledge.
Biloslavo, R. (2007). Kultura organizacije. V A. Trnavčevič (ur.), Ko država še-
peta (str. 29–56). Koper: Fakulteta za management.
Dimovski, V. (2005). Učeča se organizacija. Ljubljana: GV založba.
Drucker, P. (2001). Managerski izzivi v 21. stoletju. Ljubljana: GV založba.
Erčulj, J. (1998), Učeča se organizacija – izziv za učiteljev strokovni razvoj.
Ljubljana: Vzgoja in izobraževanje, 29(3), 21–25.
Hrovatin, N. (2001). Ekonomski vidiki menedžmenta nevladnih organizacij. V
D. Jelovac (ur.), Jadranje po nemirnih vodah managementa nevladnih or-
ganizacij (str. 36–46). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Jelovac, D. (2001). Odisejada krmarjev neprofitnega sektorja. V D. Jelovac (ur.),
Jadranje po nemirnih vodah managementa nevladnih organizacij (str.
2–10). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Kolarič, Z. (2001). Različni znanstveno-teoretski pristopi k preučevanju nepro-
fitnih organizacij. V D. Jelovac (ur.), Jadranje po nemirnih vodah manage-
menta nevladnih organizacij (str. 11–22). Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Koren, M. (2006). Ključni dejavniki uspešnosti uvajanja sprememb v podjetje v
slovenskih razmerah (Magistrsko delo). Univerza v Ljubljani, Ekonomska
fakulteta, Ljubljani.
Kovač, B. (2001). Lobiranje v neprofitnem sektorju. V D. Jelovac (ur.), Jadranje
po nemirnih vodah managementa nevladnih organizacij (str. 108–115).
Ljubljana: Zavod Radio Študent.
Lipičnik, B. (1999). Organizacija podjetja. Ljubljana: Ekonomska fakulteta.
107