Page 110 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 110
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov

Resman, M. (1994). Ravnatelj in vizija šole. Sodobna pedagogika, 45(3–4),
122–132.

Robbins, P. S., in Judge, T. A. (2012). Organizational behaviour. Englewood
Cliffs, NJ: Prentice Hall.

Rončević, B. (2001). Različni znanstveno-teoretski pristopi k preučevanju
neprofitnih organizacij. V D. Jelovac (ur.), Nekaj nastavkov za sociolo-
ško obravnavo nevladnih organizacij (str. 23–35). Ljubljana: Zavod Radio
Študent.

Rupnik Vec, T., in Rupar, B. (2013). Vpeljevanje sprememb v šole. Ljubljana:
Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Schollaert, R. (2006). Pomen sprememb v izobraževanju. Vpeljevanje spre-
memb v šole: konceptualni vidiki. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.

Sinjur, A. (2009). Menedžment učiteljeve administracije. V M. Blažič (ur.),
Menedžment v pogojih globalne recesije (zbornik prispevkov) (str. 361–366).
Novo Mesto: Visoka šola za upravljanje in poslovanje.

Snoj, B. (2007). Marketinška kultura. V A. Trnavčevič (ur.), Ko država šepeta
(str. 57–80). Koper: Fakulteta za management.

Svetlik, I. (2001). Menedžment človeških virov v neprofitnem sektorju. V D.
Jelovac (ur.), Nekaj nastavkov za sociološko obravnavo nevladnih organi-
zacij (str. 47–52). Ljubljana: Zavod Radio Študent.

Škrinjarič, K. (2006). Projekti v šoli – vodstveni izziv. V T. Taštanovska (ur.),
Mednarodni projekti v šoli: Priročnik za ravnatelje (str. 6–14). Ljubljana:
CMEPIUS, Ministrstvo za šolstvo in šport.

Štrajn, D. (2000). Evalvacija. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Tavčar, M. (2002). Strateški management. Maribor: Ekonomsko-poslovna fa-

kulteta, Inštitut za razvoj managementa.
Tavčar, M., (2009). Management in organizacija. Sinteza konceptov organi-

zacije kot instrumenta in kot skupnost interesov. Koper: Fakulteta za
management.
Tekavčič, M. (2002). Merjenje in presojanje uspešnosti poslovanja. V S. Možina
(ur.), Management – nova znanja za uspeh (str. 664–693). Radovljica:
Didakta.
Trnavčevič, A. (2007). Marketinška kultura v šoli. V A. Trnavčevič (ur.), Ko dr-
žava šepeta (str. 13–28). Koper: Fakulteta za management.
Vodopivec, V. (2010). Osnove upravljanja in organizacija poslovanja. Ljubljana:
Leila.

108
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115