Page 53 - Faganel, Armand, in Vera Fois. 2018. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 53
Analiza in interpretacija
Zbrane podatke smo analizirali s kombinacijo dveh metod analize po-
datkov: metodo analize vsebine (content analysis method) in utemeljeno
metodo (grounded analysis method) (Easterby Smith, Thorpe in Lowe
2007). Naredili smo prepis intervjujev, nato smo iz vsebine odgovorov ob-
likovali kategorije. Te so: »Kam gremo?«, »Oblikovalska kultura« in
»Nagrade«. Znotraj kategorij smo identificirali različne teme, ki smo jih
prikazali kot podkategorije. Tako imamo tri kategorije in sedem podka-
tegorij. Znotraj vsake posamezne kategorije oziroma podkategorije smo
iskali vzorce oziroma skupne značilnosti, ki se povezujejo z vsebino ka-
tegorije. Izjave intervjuvancev navajamo dobesedno in kot zaokrožene
celote – misli oziroma sporočila, ki podajajo kontekst izjave in samo je-
dro – sporočilo, ki ga nosi dobesedna izjava. Ker so nekateri intervjuvan-
ci iz velikih, drugi pa iz majhnih podjetij in ta razlika v delovanju pod-
jetja, njegovi strukturiranosti, šteje, nismo analizirali podatkov posebej
po skupinah udeležencev (lastnik/manager, oblikovalci in razvojniki in
proizvodnja, ampak smo njihove izjave soočali predvsem vsebinsko in ne
»položajno«. Podatke smo hkrati z analizo tudi interpretirali, pri čemer
smo uporabili dosegljivo literaturo in vire.
Kam gremo?
Intervjuvanci govorijo o dveh usmeritvah, trendu in strategiji. Trend po-
nazarja splošno smer, v katero se nekaj razvija ali spreminja. Povezan je
s predvidevanjem, kaj bo v prihodnosti. Medtem ko je strategija proces,
kjer se na osnovi vizije in misije podjetje odloča kam gre. Se pravi, da je
Zbrane podatke smo analizirali s kombinacijo dveh metod analize po-
datkov: metodo analize vsebine (content analysis method) in utemeljeno
metodo (grounded analysis method) (Easterby Smith, Thorpe in Lowe
2007). Naredili smo prepis intervjujev, nato smo iz vsebine odgovorov ob-
likovali kategorije. Te so: »Kam gremo?«, »Oblikovalska kultura« in
»Nagrade«. Znotraj kategorij smo identificirali različne teme, ki smo jih
prikazali kot podkategorije. Tako imamo tri kategorije in sedem podka-
tegorij. Znotraj vsake posamezne kategorije oziroma podkategorije smo
iskali vzorce oziroma skupne značilnosti, ki se povezujejo z vsebino ka-
tegorije. Izjave intervjuvancev navajamo dobesedno in kot zaokrožene
celote – misli oziroma sporočila, ki podajajo kontekst izjave in samo je-
dro – sporočilo, ki ga nosi dobesedna izjava. Ker so nekateri intervjuvan-
ci iz velikih, drugi pa iz majhnih podjetij in ta razlika v delovanju pod-
jetja, njegovi strukturiranosti, šteje, nismo analizirali podatkov posebej
po skupinah udeležencev (lastnik/manager, oblikovalci in razvojniki in
proizvodnja, ampak smo njihove izjave soočali predvsem vsebinsko in ne
»položajno«. Podatke smo hkrati z analizo tudi interpretirali, pri čemer
smo uporabili dosegljivo literaturo in vire.
Kam gremo?
Intervjuvanci govorijo o dveh usmeritvah, trendu in strategiji. Trend po-
nazarja splošno smer, v katero se nekaj razvija ali spreminja. Povezan je
s predvidevanjem, kaj bo v prihodnosti. Medtem ko je strategija proces,
kjer se na osnovi vizije in misije podjetje odloča kam gre. Se pravi, da je