Page 53 - Faganel, Armand, in Vera Fois. 2018. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 53
Analiza in interpretacija

Zbrane podatke smo analizirali s kombinacijo dveh metod analize po-
datkov: metodo analize vsebine (content analysis method) in utemeljeno
metodo (grounded analysis method) (Easterby Smith, Thorpe in Lowe
2007). Naredili smo prepis intervjujev, nato smo iz vsebine odgovorov ob-
likovali kategorije. Te so: »Kam gremo?«, »Oblikovalska kultura« in
»Nagrade«. Znotraj kategorij smo identificirali različne teme, ki smo jih
prikazali kot podkategorije. Tako imamo tri kategorije in sedem podka-
tegorij. Znotraj vsake posamezne kategorije oziroma podkategorije smo
iskali vzorce oziroma skupne značilnosti, ki se povezujejo z vsebino ka-
tegorije. Izjave intervjuvancev navajamo dobesedno in kot zaokrožene
celote – misli oziroma sporočila, ki podajajo kontekst izjave in samo je-
dro – sporočilo, ki ga nosi dobesedna izjava. Ker so nekateri intervjuvan-
ci iz velikih, drugi pa iz majhnih podjetij in ta razlika v delovanju pod-
jetja, njegovi strukturiranosti, šteje, nismo analizirali podatkov posebej
po skupinah udeležencev (lastnik/manager, oblikovalci in razvojniki in
proizvodnja, ampak smo njihove izjave soočali predvsem vsebinsko in ne
»položajno«. Podatke smo hkrati z analizo tudi interpretirali, pri čemer
smo uporabili dosegljivo literaturo in vire.

Kam gremo?
Intervjuvanci govorijo o dveh usmeritvah, trendu in strategiji. Trend po-
nazarja splošno smer, v katero se nekaj razvija ali spreminja. Povezan je
s predvidevanjem, kaj bo v prihodnosti. Medtem ko je strategija proces,
kjer se na osnovi vizije in misije podjetje odloča kam gre. Se pravi, da je
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58