Page 90 - Faganel, Armand, in Vera Fois. 2018. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 90
Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke

Tudi oseba C4 pove, da je nagrada potrditev, ponos, da si v koraku s
časom. Lahko potrdimo ta vidik identitete, ker nagrada potrdi, da si do-
ber (Balmer 2001).

Občutke opisuje: »Je fino, da delaš v podjetju, ki dobiva nagrade, ki
ni v ozadju, kjer se ne dogaja. To mi je fino, veš, da obstajaš, delaš korak
s časom, mi je glede tega všeč. Vem, da če bodo nagrade, bomo imeli po-
sel in službe. Če ni nagrad, pomeni, da smo na repu, in potem ni služb.«

Podobno vidi nagrado delavec v podjetju D, oseba D5: »Nekaj pono-
sa je, drugače ne vem … Pač drugega nekega takega pomena, sedaj bomo
skakali, ni. Pač delamo naprej in delamo in upam, da bo še kakšna.«

Oseba D6 pa celo vzpostavi odnos s predmetom, ki je dobil nagrado.
Nanj drugače gleda in jo motivira pri delu: »Zanimivo, primeš luč, ta je
tista, ki ima nagrado. Ni tako, da je tista z nagrado bolj pomembna. Je pa
90 zanimivo.«

Na podlagi analiziranih intervjujev vidimo, da so zaposleni nagrade
veseli, jih spodbudi k še boljšemu delu. Kot pa smo videli v poglavju o lju-
deh, lahko rečemo, da so komunikacija, dobri odnosi pomembnejši dejav-
niki pri motivaciji in napredovanju na delovnem mestu.

Celota analize intervjujev je zajeta v poglavju zaključki in ugotovitve.
Čeprav je običajno, da avtor odgovori na raziskovalna vprašanja, ki si jih
je zastavil v raziskavi, je v tem delu smiseln in možen odmik od tega obi-
čajnega načina. Ugotovitve podajamo holistično, tako kot se je pokazalo
v raziskavi, da je razumevanje oblikovanja dizajn managementa, obliko-
valskega mišljenja in oblikovalske kulture celovito, prepredeno omrežje
procesov, struktur in funckij v organizaciji in odnosih organizacije s tr-
gom.
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95