Page 112 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 112
ca Kukanja Gabrijelčič

Day, Chris. 1999. Developing Teachers: The Challenges of Lifelong Learning. Lon-
don: Falmer.

Deal, Linda. 2003. The Boredom Solution: Understanding and Dealing with Bore-
dom. San Luis, CA: Dandy Lions Publications.

Ferbežer, Ivan. 2002. Celovitost nadarjenosti. Nova Gorica: Educa.
Horvat, Marina. 2001. »Didaktična igra – učna metoda v prvem triletju osnovne

šole.« Otrok in družina, št. 2: 26–27.
Komisija evropskih skupnosti. 2008. »Krepitev kompetenc za 21. stoletje: agen-

da za evropsko sodelovanje v šolstvu.« SEC(2008) 2177, Komisija evropskih
skupnosti, Bruselj.
Kukanja Gabrijelčič, Mojca. 2014. »Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci:
med poslanstvom in odgovornostjo.« Revija za elementarno izobraževanje
7 (1): 83–97.
———. 2015. »Profesionalni razvoj učiteljev in težave pri delu z nadarjenimi
učenci.« Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in metodiko 30 (1): 112–127.
———. 2017. Poučevanje nadarjenih učencev v osnovni šoli: izbrane teme iz druž-
boslovja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Loveless, Avril, in Dore Babs. 2002. ICT in the Primary School. Buckingham: Open
University Press.
Mrak Merhar, Irena, Lucija Umek, Jana Jemec in Peter Repnik. 2013. Didaktične
igre in druge dinamične metode. Ljubljana: Salve.
Novak, Helena. 1990. Projektno učno delo – drugačna pot do znanja. Ljubljana:
DZS.
Rajović, Ranko. 2015. Kako z igro spodbujati miselni razvoj otroka. Ljubljana: Mla-
dinska knjiga.
Sandling, Molly M. 2003. »Adapting Social Studies Curricula for High Ability Le-
arners.« V Content-Based Curriculum for High Ability Learners, ur. Joyce Van
Tassel-Baska in Catherine A. Little, 219–259. Austin, TX: Prufrock Press.
Špoljar, Kornelija. 2004. »Pedagoški konstruktivizem v teoriji in vzgojno-izobra-
ževalni praksi.« V Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev, ur. Barica
Marentič Požarnik, 63–68. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Tomić, Ana. 1997. »Izbrana poglavja iz didaktike.« Vzgoja in izobraževanje 28 (6):
59–60.
Trškan, Danijela. 2007. Lokalna zgodovina – učenje z odkrivanjem. Ljubljana: Fi-
lozofska fakulteta.
Van Tassel-Baska, Joyce. 1998. Excellence in Educating Gifted and Talented Lear-
ners. Denver, CO: Love.
Zupanc, Darko. 2005. »Standardi znanja v slovenski šoli.« Sodobna pedagogika
56 (1): 124–147.

110
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117