Page 48 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 48
torija Florjančič

Enotnost nazornega in pojmovnega. Učenci med poukom lahko preslišijo do-
ločeno razlago ali pa snov različno hitro dojamejo, tako da jim lahko prek
Moodla dodamo dodatne razlage in ponazoritve, ki določeno snov pomaga-
jo bolje razumeti.
Strukturiranost in sistematičnost pouka. Čeprav pouk v osnovni šoli poteka v
razredu, pa z organizacijo e-učilnice učencu pomagamo v procesu razume-
vanja snovi – prek posameznih virov in aktivnosti (lahko npr. uporabimo Lek-
cijo) ga vodimo skozi snov, dodajamo dodatna pojasnila, vmesne naloge za
preverjanje razumevanja . . . Učenca sproti nagrajujemo s pohvalo in povra-
tno informacijo, s čimer krepimo njegovo samozavest in željo po učenju.
Racionalnost in ekonomičnost pouka. Dobro pripravljena e-učilnica se lahko
uporabi tudi v drugem razredu ali v naslednjem šolskem letu.
Problemskost pouka. V e-učilnici pripravimo primere, ki jih učenci rešujejo in-
dividualno ali po skupinah (manjših ali večjih). E-učilnica podpira sodeloval-
no delo učencev, omogoča pa tudi vključevanje učitelja, ki usmerja učence.
Učna diferenciacija in individualizacija. Diferenciacija je podprta z že omenje-
nim ločevanjem aktivnosti in virov na različne skupine. Učence lahko v e-
učilnici razdelimo v skupine, vsaki skupini pa določimo različne vire in aktiv-
nosti. Z delom na daljavo lahko podpremo tako učence, ki potrebujejo doda-
tne razlage in ponazoritve za razumevanje snovi na nivoju minimalnih stan-
dardov, kot tudi učence, ki si želijo dodatnih primerov ali reševanja zahtev-
nejših problemov.

46
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53