Page 52 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 52
nko Pelc

lahko izvedejo opazovanje in ga tudi usmerjajo, da jim prikaže podrobnosti
in zanimivosti, ki jih zanimajo, za kar pri ogledu filmskega posnetka nimajo
možnosti.
Strukturiranost in sistematičnost pouka. Tu nekih posebnosti raba videopove-
zave nima, smiselno se jo vključuje v pouk, ki mora biti načrtovan sistematič-
no in ustrezno strukturiran.
Racionalnost in ekonomičnost pouka. Namesto da se napotimo nekam daleč,
kar bi nam vzelo veliko časa, lahko izkoristimo videopovezavo in s pomočjo
nekoga drugega lahko opazujemo to, česar sicer zaradi časovnih in stroškov-
nih omejitev ne bi mogli.
Problemskost pouka. Vsekakor se da s pomočjo videopovezovanja zasnovati
pouk problemsko, saj omogoča vključevanje več »človeških« virov, ki so nam
lahko v pomoč, pri reševanju problema.
Učna diferenciacija in individualizacija. Tudi to načelo je mogoče in ga velja
pri uporabi videopovezovanja upoštevati, saj se otroci glede na svoje zmož-
nosti in interese razlikujejo in bi lahko tudi v okviru širše zasnovanega sode-
lovanja s pomočjo videopovezave dobili različne, njim primerne vloge v tem
sodelovanju (npr. med dvema vrtcema z različnih koncev Slovenije).

50
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57