Page 78 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 78
ja Kiswarday

li veliko časa – ne vem, če je v šoli to dejansko možno, ko je toliko drugega
dela . . . razen, če bi se dalo sodelovati z računalničarji« (študentka RP).

Sklepne ugotovitve
Iz evalvacijskih diskusij, ki smo jih imeli s študenti, ugotavljamo, da smo z
izzivi, ki smo jih zastavili študentom, uspeli doseči, da so študenti realizirali
zahtevnejše naloge po Bloomovi taksonomiji ciljev, bolj so se vživeli v potre-
be otrok s PP in so različne rešitve v smeri pomoči in podpore iskali z večjim
razumevanjem in bolj inkluzivno naravnano (razmišljali so o rešitvah, ki bo-
do v korist posameznikom in skupini). Študenti so pri ustvarjanju uporabljali
več različnih (spletnih) učnih virov, pri tem pa so prevzemali različne vloge,
prevladovale so aktivne. Najprej so iskali in izbirali relevantne informacije ter
spletne učne vire, da so razširjali obseg in razumevanje učne snovi ter da so
lahko nato v interakciji s spletnimi učnimi vsebinami in v medsebojnem sode-
lovanju s soustvarjanjem konstruirali lastno znanje, ki so ga nato predstavili
in prenesli tudi drugim.

Zadovoljstvo študentov, da so uspeli pri delu narediti sintezo različnih
znanj in spretnosti, specifično področje spoznati večdimenzionalno ter upo-
rabiti in presojati učinkovitost izbranih ter predstavljenih pristopov, je gotovo
dober kazalec in motiv, da na osnovi ugotovitev izboljšamo in nadgradimo
predstavljeni primer uporabe različnih IKT-medijev v času visokošolskega
študija.

Literatura
Clarke, Alan. 2004. E-learning Skills. New York: Palgrave Macmillan.
Donnelly, Verity, in Amanda Watkins. 2011. »Teacher Education for Inclusion in

Europe.« Prospects 41 (3): 341–353.
Drljić, Karmen, in Vanja Kiswarday. 2016. »Razvijanje rezilientnosti študentov

preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi.« Revija za elemen-
tarno izobraževanje 9 (3): 53–73.
Kiswarday, Vanja, in Karmen Drljić. 2015. »Rezilientnost kot orodje za ude-
janjanje inkluzije v vzgoji in izobraževanju.« V Obzorja učenja: vzgojno-
izobraževalne perspektive, ur. Tomaž Grušovnik, 247–263. Koper: Annales.
Korthagen, Fred A. 2008. Linking Practice and Theory: The Pedagogy of Realistic
Teacher Education. London: Routledge.
Lebeničnik, Maja. 2018. »Spletni učni viri v univerzitetnem okolju s poudarkom
na uporabi pri študentih s posebnimi potrebami.« Doktorsko delo, Univer-
za na Primorskem, Koper.
Mayer, Richard E. 2001. Multimedia learning. New York: Cambridge University
Press.

76
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83