Page 152 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 152
Vinski turizem z geografskim poreklom

152

Slika 42: Poglavitni motivi za morebitni obisk Slovenske Istre.

po Slovenski Istri kot tisti, ki med potovanji ne obiskujejo vinskih kleti
(hi-kvadrat = 22,893, P = 0,000). Določene manjše razlike so se pokaza-
le med tistimi, ki pridelujejo vino, in tistimi, ki ga ne. Prvi so kot morebi-
tni motiv za obisk manjkrat izbrali »naravne atrakcije« Slovenske Istre,
ni pa se – kot bi morda pričakovali – kot statistično signifikantna izka-
zala razlika med pridelovalci in nepridelovalci vina glede motiva »istrska
kulinarika in vino«. Pri rangiranju lastnosti (asociacij) v navezavi na po-
jem Slovenska Istra prav tako ni statistično signifikantnih razlik med po-
sameznimi kategorijami spremenljivk.

Posebej smo bili pozorni, ali se bodo pokazale regionalne razlike pri
ocenjevanju značilnosti Slovenske Istre, ki so pomembne za njeno vin-
skoturistično prepoznavnost. Celo med anketiranimi obalno-kraške re-
gije (pretežno je šlo za prebivalce Slovenske Istre) in anketiranci drugih
slovenskih regij testiranje ni pokazalo na statistično signifikantne razlike
(hi-kvadrat < 5,417, P = 0,044).
   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157