Page 103 - Kukanja, Marko (ur.). 2019. Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 103
Družbena odgovornost

Preglednica 3.2 Odnos hotelskega podjetja do lokalnega okolja: vidik zaposlenih

Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8)

Naše podjetje pomaga reševati raz- 10 25 25 41 13 77 3,19 1,166
licˇne socialne težave (npr. financˇna
pomocˇ zaposlenim v stiski, zaposlo-
vanje invalidov).

Naše podjetje namenja sredstva v 11 7 26 37 12 96 3,34 1,166
cˇlovekoljubne (humanitarne) na-
mene.

V podjetju spodbujajo sodelovanje 11 14 34 35 12 85 3,22 1,138
zaposlenih v prostovoljskih aktivno-
stih (npr. prostovoljno sodelovanje
na lokalnih prireditvah).

Naše podjetje podpira športne, kul- 9 4 22 75 35 45 3,85 1,023
turne in druge projekte/aktivnosti v
lokalni skupnosti. 103

Naše podjetje sodeluje z lokalnimi 5 3 18 76 31 56 3,94 0,894
organizacijami (krajevna skupnost,
lokalno turisticˇno društvo, lokalna
turisticˇna organizacija).

Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) popol-
noma drži, (6) ne vem/ne morem odgovoriti, (7) standardni odklon, (8) aritmeticˇna
sredina.

7 let, od te vrednosti pa njihova delovna doba v podjetju odstopa za 9
let in pol. Skoraj polovica anketirancev (49,71 %) ima do 10 let skupne
delovne dobe, najpogosteje navedena skupna delovna doba znaša 10
let, v povprecˇju pa dobrih 14 let.

28,02 % anketirancev je zaposlenih na recepciji (receptor, vodja
recepcije, portir), s 27,54 % sledijo zaposleni na podrocˇju strežbe
(natakar, pomocˇnik natakarja, vodja strežbe) ter zaposleni v kuhi-
nji (9,66 %) (kuhar, kuharski pomocˇnik, pomocˇnik vodje, pomivalec,
slašcˇicˇar). V skupini ostalih delovnih mest so animator, vzdrževalec,
avdio-video tehnik, fizioterapevt idr. 6 anketirancev na vprašanje o
delovnem mestu ni odgovorilo. Dobra polovica anketirancev je za-
poslena za nedolocˇen cˇas (52,7 %), z 29,0 % sledijo anketiranci, ki
so zaposleni za dolocˇen cˇas. Dva anketiranca na to vprašanje nista
odgovorila.

V preglednici 3.2 prikazujemo vidik zaposlenih do odnosa izbra-
nih hotelskih podjetij do lokalnega okolja. Pri vseh trditvah so pov-
precˇne vrednosti nad 3; najvišja vrednost je dosežena pri trditvi, ki
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108