Page 104 - Kukanja, Marko (ur.). 2019. Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 104
ja Planinc in Zorana Medaric´
Preglednica 3.3 Obvešcˇenost o aktivnostih podjetja
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
14 21 44 74 49 3,61 1,164
O dogajanju v podjetju sem redno obve-
šcˇen (npr. na sestankih, prek glasil . . .).
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
Preglednica 3.4 Pomembnost zaposlitve v podjetju, ki sodeluje pri razvoju lokalne
skupnosti
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
Pomembno mi je, da delam v podjetju, ki 10 24 53 74 39 3,54 1,088
sodeluje pri razvoju lokalne skupnosti.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
104 polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
se nanaša na sodelovanje hotelskega podjetja z lokalnimi organiza-
cijami. Pri tej trditvi so anketiranci razmeroma enotni tudi glede na
vrednost standardnega odklona (s = 0,894). Najnižja povprecˇna vre-
dnost je dosežena pri trditvi, ki se nanaša na reševanje socialnih stisk
zaposlenih, po drugi strani pa so pri tej trditvi precejšnje razlike med
odgovori (s = 1,166). Izstopa tudi podatek, da veliko anketirancev ne
ve, kako izbrano hotelsko podjetje, v katerem so zaposleni, sodeluje
z lokalnim okoljem. To je še posebej izrazito pri prvih treh trditvah,
ki se nanašajo na pomocˇ pri reševanju socialnih težav, namenjanje
sredstev v humanitarne namene in spodbujanje prostovoljstva pri
zaposlenih.
V preglednici 3.3 prikazujemo, kako zaposleni zaznavajo svojo ob-
vešcˇenost o aktivnostih podjetja. Slabih 60 % anketirancev se strinja
s trditvijo, da so obvešcˇeni, preostali pa menijo, da niso obvešcˇeni.
Tudi v tem primeru lahko trdimo, da so anketiranci precej neeno-
tnega mnenja (s = 1,164). Pet anketirancev na to trditev ni odgovorilo.
V preglednici 3.4 prikazujemo, ali je za anketirance pomembno, da
so zaposleni v podjetju, ki sodeluje pri razvoju lokalne skupnosti. Za
dobro polovico anketirancev (54,5 %) je to pomembno, saj so izbrali
odgovor »drži« oziroma »popolnoma drži«. Tudi v tem primeru lah-
ko trdimo, da so anketiranci precej neenotnega mnenja (s = 1,088).
Sedem anketirancev na to trditev ni odgovorilo.
Preverili smo tudi zadovoljstvo anketirancev s trenutno zaposli-
tvijo. Iz preglednice 3.5 je razvidno, da je velika vecˇina anketirancev
Preglednica 3.3 Obvešcˇenost o aktivnostih podjetja
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
14 21 44 74 49 3,61 1,164
O dogajanju v podjetju sem redno obve-
šcˇen (npr. na sestankih, prek glasil . . .).
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
Preglednica 3.4 Pomembnost zaposlitve v podjetju, ki sodeluje pri razvoju lokalne
skupnosti
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
Pomembno mi je, da delam v podjetju, ki 10 24 53 74 39 3,54 1,088
sodeluje pri razvoju lokalne skupnosti.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
104 polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
se nanaša na sodelovanje hotelskega podjetja z lokalnimi organiza-
cijami. Pri tej trditvi so anketiranci razmeroma enotni tudi glede na
vrednost standardnega odklona (s = 0,894). Najnižja povprecˇna vre-
dnost je dosežena pri trditvi, ki se nanaša na reševanje socialnih stisk
zaposlenih, po drugi strani pa so pri tej trditvi precejšnje razlike med
odgovori (s = 1,166). Izstopa tudi podatek, da veliko anketirancev ne
ve, kako izbrano hotelsko podjetje, v katerem so zaposleni, sodeluje
z lokalnim okoljem. To je še posebej izrazito pri prvih treh trditvah,
ki se nanašajo na pomocˇ pri reševanju socialnih težav, namenjanje
sredstev v humanitarne namene in spodbujanje prostovoljstva pri
zaposlenih.
V preglednici 3.3 prikazujemo, kako zaposleni zaznavajo svojo ob-
vešcˇenost o aktivnostih podjetja. Slabih 60 % anketirancev se strinja
s trditvijo, da so obvešcˇeni, preostali pa menijo, da niso obvešcˇeni.
Tudi v tem primeru lahko trdimo, da so anketiranci precej neeno-
tnega mnenja (s = 1,164). Pet anketirancev na to trditev ni odgovorilo.
V preglednici 3.4 prikazujemo, ali je za anketirance pomembno, da
so zaposleni v podjetju, ki sodeluje pri razvoju lokalne skupnosti. Za
dobro polovico anketirancev (54,5 %) je to pomembno, saj so izbrali
odgovor »drži« oziroma »popolnoma drži«. Tudi v tem primeru lah-
ko trdimo, da so anketiranci precej neenotnega mnenja (s = 1,088).
Sedem anketirancev na to trditev ni odgovorilo.
Preverili smo tudi zadovoljstvo anketirancev s trenutno zaposli-
tvijo. Iz preglednice 3.5 je razvidno, da je velika vecˇina anketirancev