Page 105 - Kukanja, Marko (ur.). 2019. Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 105
Družbena odgovornost
Preglednica 3.5 Zadovoljstvo s trenutno zaposlitvijo
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
3 5 45 87 47 3,91 0,860
Zadovoljen sem, da sem zaposlen v tem 7 13 50 70 47 3,73 1,033
podjetju.
Cˇ e bi imel možnost ponovno izbirati, bi 56 52 53 21 7 2,32 1,123
se še enkrat odlocˇil za zaposlitev v tem
podjetju.
Razmišljam o tem, da bi pustil trenutno
službo.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
Preglednica 3.6 Povezanost med obvešcˇenostjo zaposlenih in vidikom zaposlenih
o odnosu hotelskega podjetja do lokalnega okolja
Obvešcˇenost o ak- Odnos do lokalnega okolja – vidik zaposlenih (1) (2) 105
tivnostih podjetja 0,31 0,000
O dogajanju v Naše podjetje pomaga reševati razlicˇne socialne 0,19 0,010
podjetju sem re- težave (npr. financˇna pomocˇ zaposlenim v sti-
dno obvešcˇen ski, zaposlovanje invalidov). 0,30 0,000
(npr. na sestankih, 0,21 0,004
preko glasil . . .). V podjetju spodbujajo sodelovanje zaposlenih
pri prostovoljskih aktivnostih (npr. prostovoljno
sodelovanje na lokalnih prireditvah).
Naše podjetje podpira športne, kulturne in dru-
ge projekte/aktivnosti v lokalni skupnosti.
Naše podjetje sodeluje z lokalnimi organizaci-
jami (krajevna skupnost, lokalno turisticˇno dru-
štvo, lokalna turisticˇna organizacija).
Opombe Naslovi stolpcev: (1) korelacijski koeficient, (2) stopnja znacˇilnosti.
zadovoljna s trenutno zaposlitvijo in da ne razmišlja o njeni zame-
njavi.
V nadaljevanju smo preverili, ali obstaja statisticˇno znacˇilna po-
vezanost med trditvijo, ki se nanaša na obvešcˇenost zaposlenih o ak-
tivnostih podjetja, in vidikom zaposlenih do odnosa izbranih hotel-
skih podjetij do lokalnega okolja. Povezanost smo preverjali s kore-
lacijsko analizo (Spearmanov koeficient korelacije rangov). Rezulta-
te prikazujemo v preglednici 3.6. V preglednici prikazujemo le tista
razmerja, pri katerih se je pokazala statisticˇno znacˇilna povezanost.
Iz preglednice je razvidno, da je povezanost v vseh primerih šibka
oziroma zelo šibka, a statisticˇno znacˇilna. V vseh primerih je pove-
zanost pozitivna, kar smo tudi pricˇakovali.
Preglednica 3.5 Zadovoljstvo s trenutno zaposlitvijo
Trditev (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
3 5 45 87 47 3,91 0,860
Zadovoljen sem, da sem zaposlen v tem 7 13 50 70 47 3,73 1,033
podjetju.
Cˇ e bi imel možnost ponovno izbirati, bi 56 52 53 21 7 2,32 1,123
se še enkrat odlocˇil za zaposlitev v tem
podjetju.
Razmišljam o tem, da bi pustil trenutno
službo.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne drži, (2) ne drži, (3) niti niti, (4) drži, (5) po-
polnoma drži, (6) standardni odklon, (7) aritmeticˇna sredina.
Preglednica 3.6 Povezanost med obvešcˇenostjo zaposlenih in vidikom zaposlenih
o odnosu hotelskega podjetja do lokalnega okolja
Obvešcˇenost o ak- Odnos do lokalnega okolja – vidik zaposlenih (1) (2) 105
tivnostih podjetja 0,31 0,000
O dogajanju v Naše podjetje pomaga reševati razlicˇne socialne 0,19 0,010
podjetju sem re- težave (npr. financˇna pomocˇ zaposlenim v sti-
dno obvešcˇen ski, zaposlovanje invalidov). 0,30 0,000
(npr. na sestankih, 0,21 0,004
preko glasil . . .). V podjetju spodbujajo sodelovanje zaposlenih
pri prostovoljskih aktivnostih (npr. prostovoljno
sodelovanje na lokalnih prireditvah).
Naše podjetje podpira športne, kulturne in dru-
ge projekte/aktivnosti v lokalni skupnosti.
Naše podjetje sodeluje z lokalnimi organizaci-
jami (krajevna skupnost, lokalno turisticˇno dru-
štvo, lokalna turisticˇna organizacija).
Opombe Naslovi stolpcev: (1) korelacijski koeficient, (2) stopnja znacˇilnosti.
zadovoljna s trenutno zaposlitvijo in da ne razmišlja o njeni zame-
njavi.
V nadaljevanju smo preverili, ali obstaja statisticˇno znacˇilna po-
vezanost med trditvijo, ki se nanaša na obvešcˇenost zaposlenih o ak-
tivnostih podjetja, in vidikom zaposlenih do odnosa izbranih hotel-
skih podjetij do lokalnega okolja. Povezanost smo preverjali s kore-
lacijsko analizo (Spearmanov koeficient korelacije rangov). Rezulta-
te prikazujemo v preglednici 3.6. V preglednici prikazujemo le tista
razmerja, pri katerih se je pokazala statisticˇno znacˇilna povezanost.
Iz preglednice je razvidno, da je povezanost v vseh primerih šibka
oziroma zelo šibka, a statisticˇno znacˇilna. V vseh primerih je pove-
zanost pozitivna, kar smo tudi pricˇakovali.