Page 77 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik II (2006), številki 3-4, ISSN 1408-8363
P. 77
NENAD HARDI VITOROVI]

smo ekklesia, poklicani ven, ne da bi se imeli v verskem smislu za
privilegirane, temveč kot ljudje, ki v polnosti pripadajo svetu? Kristus
potem ni več predmet religije, temveč nekaj čisto drugega, resnično
je gospodar sveta. A kaj to pomeni? (Bonhoeffer, 2004:212.)

LITERATURA, VIRI

Bonhoeffer, Dietrich (2005): Odgovornost in svoboda: Izbor iz filozofsko-
teoloških del. Celje: Mohorjeva družba.

Jenson, Robert W. (1997): Karl Barth. V David F. Ford (ur.), The modern
theologians: An introduction to Christian theology in the twentieth century,
21–36. Cambridge, Mass./Oxford: Blackwell Publishers.

Kerševan, Marko (1992): Vstop v krščanstvo drugače: Protestantska teologija
(Karla Bartha) v našem času in prostoru. Ljubljana: Cankarjeva založba.

Kraft, Friedrich (2006): Vom Hochverräter zum Heiligen. Sonntagsblatt Thema
1 (1): 134–37.

Marsh, Charles (1997): Dietrich Bonhoeffer. V David F. Ford (ur.), The modern
theologians: An introduction to Christian theology in the twentieth century,
37–51. Cambridge, Mass./Oxford: Blackwell Publishers.

Mayer, Bernhard (2000): Arzt Karl Bonhoeffer. Berlinische Monatsschrift 9 (9):
124–132.

Teološka deklaracija (2001): Teološka deklaracija barmenske sinode. V Marko
Kerševan (ur.), Protestantizem, 155–158. Poligrafi 6, 21/22, tematska števil-
ka. Ljubljana: Nova revija.

75
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82