Page 366 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik V (2009), številki 9-10, ISSN 1408-8363
P. 366
PREVODI

Trdimo, da za izvoljene ta odločitev temelji na Božji milosti, ne
glede na človeško dostojanstvo; nasprotno pa vsem tistim, ki jih je
Bog namenil za pogubljenje, odreka vstop v življenje: to se zgodi po
njegovi skriti in nedoumljivi, vendar pravični in nepristranski sodbi.25

Vrhu tega učimo, da že poklicanost izvoljenih dokazuje in izpriču-
je njihovo izvoljenost. Podobno velja, da je njihovo opravičenje drugo
znamenje, vse dokler ne pridejo do slave, ki kaže izpolnjenost te
izvoljenosti. Toda tako kot Gospod s poklicanostjo in opravičenjem
označi izvoljene, tako tudi pogubljene prikrajša za spoznanje svoje
Besede ali za posvetitev po svojem Duhu; s tem znakom pokaže,
kakšen bo njihov konec in kakšna poslednja sodba jim je name-
njena.26

Ne bom se ukvarjal z mnogimi sanjarijami, ki so jih skovali
številni blazneži, da bi sprevračali predestinacijo; ustavil se bom le
toliko, da premislim razloge, ki jih imajo učeni ljudje, ali tiste, ki bi
utegnili sprožiti pomisleke med preprosteži, ali ki celo dajejo vtis, da
Bog, takšen, za kakršnega ga imamo, ni pravičen.27

Prevedla iz francoščine Mateja Petan

25 O tej postavki bomo govorili v naslednjem poglavju XXII.
26 To postavko bomo razdelali v poglavju XXIV.
27 O tej postavki bomo govorili v poglavjih XXIII in XXIV, § 15 in 16.

364
   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371