Page 15 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 15

Slika 1
           Diagram poteka vključevanja in izključevanja raziskav po smernicah PRISMA
           (prirejeno po Page idr., 2021)
                              ldenti kacija raziskav v podatkovnih zbirkah

                  Zadetki, najdeni s pregledom   Zadetki, ki so bili izključeni pred grobim
             Najdene raziskave  (N=4160)       • Odstranjeni dvojniki (N=1776)
                  podatkovnih zbirk
                                               pregledom:
                                               • Avtomatsko neopravičeno
                                                ocenjeni zadetki (N=2284)




                  Grobo pregledani zadetki     Izključeni zadetki
                  (naslov, izvleček in ključne besede)  (N=75)
                  (N=100)
             Grobi pregled  Zadetki, ki so dostopni v polnem   Nepridobljeni zadetki v polnem besedilu  Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI


                  besedilu (N =25)
                                               (N=10)



                  Vključeni zadetki (N =15)    Izključeni zadetki:
                                               • Razlog 1: poudarek na glasbeni
                                                dejavnosti izvajanja (N=1)
                                               • Razlog 2: ne zajema formativnega
             Vključenost  Raziskave, vključene v pregled
                                                spremljanja (N=7)
                  (N = 7)




           v osnovni šoli. V preostalih zadetkih (N = 100) smo grobo pregledali naslo-
           ve, ključne besede in povzetke ter pri tem izključili raziskave (N = 75), ki vse-
           binsko niso obravnavale formativnega spremljanja ali dejavnosti ustvarjanja v
           glasbi. V nadaljevanju smo izključili še zadetke, ki jih nismo mogli pridobiti v
           polnem besedilu (N = 10), in tako izmed upravičeno ostalih zadetkov (N = 15)
           odstranili še tiste, ki (1) so poudarjali glasbeno dejavnost izvajanja (N = 1), in
           tiste, ki (2) niso zajemali formativnega spremljanja – poudarek na sumativnem
           ocenjevanju ustvarjanja v glasbi (N = 7). Izbirni postopek raziskav smo zaklju-
           čili z izborom sedmih znanstvenoraziskovalnih člankov, ki smo jih vključili v
           nadaljnjo metaanalizo.

                                                                            15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20