Page 15 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 15
Slika 1
Diagram poteka vključevanja in izključevanja raziskav po smernicah PRISMA
(prirejeno po Page idr., 2021)
ldenti kacija raziskav v podatkovnih zbirkah
Zadetki, najdeni s pregledom Zadetki, ki so bili izključeni pred grobim
Najdene raziskave (N=4160) • Odstranjeni dvojniki (N=1776)
podatkovnih zbirk
pregledom:
• Avtomatsko neopravičeno
ocenjeni zadetki (N=2284)
Grobo pregledani zadetki Izključeni zadetki
(naslov, izvleček in ključne besede) (N=75)
(N=100)
Grobi pregled Zadetki, ki so dostopni v polnem Nepridobljeni zadetki v polnem besedilu Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI
besedilu (N =25)
(N=10)
Vključeni zadetki (N =15) Izključeni zadetki:
• Razlog 1: poudarek na glasbeni
dejavnosti izvajanja (N=1)
• Razlog 2: ne zajema formativnega
Vključenost Raziskave, vključene v pregled
spremljanja (N=7)
(N = 7)
v osnovni šoli. V preostalih zadetkih (N = 100) smo grobo pregledali naslo-
ve, ključne besede in povzetke ter pri tem izključili raziskave (N = 75), ki vse-
binsko niso obravnavale formativnega spremljanja ali dejavnosti ustvarjanja v
glasbi. V nadaljevanju smo izključili še zadetke, ki jih nismo mogli pridobiti v
polnem besedilu (N = 10), in tako izmed upravičeno ostalih zadetkov (N = 15)
odstranili še tiste, ki (1) so poudarjali glasbeno dejavnost izvajanja (N = 1), in
tiste, ki (2) niso zajemali formativnega spremljanja – poudarek na sumativnem
ocenjevanju ustvarjanja v glasbi (N = 7). Izbirni postopek raziskav smo zaklju-
čili z izborom sedmih znanstvenoraziskovalnih člankov, ki smo jih vključili v
nadaljnjo metaanalizo.
15