The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 13 (2017), številka 27 | Volume 13 (2017), Number 27
-
Branka Rotar Pance: Aktivno uèenje glasbe in zasnova sodobne didaktike glasbe pri
eksperimentalnem pouku Brede Oblak
Breda Oblak’s Experimental Music Education: Active Music Learning and Conception
of Modern Music Teaching ………………………………………………………………………………… 5
Bogdana Borota: Pogled na didaktiène zbirke za glasbeno vzgojo Brede Oblak z
diahrone perspektive
A View of Didactic Sets by Breda Oblak from a Diachronic Perspective ……………….. 29
Barbara Sicherl Kafol: Sodobna razsenost kurikulumov za glasbeno vzgojo Brede
Oblak
Modern Dimensions of Breda Oblak’s Music Education Curricula ……………………….. 49
Tina Bohak: Breda Oblak – spiritus agens seminarskega izobraevanja glasbenih
pedagogov »Glasbeni Bovec«
Breda Oblak – Spiritus Agens of the Seminar Education of Music Pedagogues, Named
“Glasbeni Bovec”……………………………………………………………………………………………. 65
Katarina Habe: Osebnostne vrline in obèutek poslanstva glasbenih pedagogov –
temelj uspešne poklicne kariere glasbenega pedagoga
Character Virtues and Experiencing Profession as a Calling in Music Educators –
A Core of Succesful Music Teaching …………………………………………………………………. 77
Paul Crowther: Glasba kot virtualna izraznost
Music as Virtual Expression …………………………………………………………………………….. 95
Darja Koter: Vpliv Jurèeta Vreeta na razvoj mladinskih pevskih zborov na
Štajerskem
The Influence of Jurèe Vree on the Development of Youth Choirs in Styria …………. 103
Ivana Paula Gortan – Carlin, Lorena Lazariæ: Regionalna kulturna ozavešèenost
študentov edukacijskih ved s posebnim poudarkom na regionalni glasbi Istre
Regional Cultural Awareness of Educational Sciences Students with a Special Review
of the Istrian Regional Music ………………………………………………………………………….. 117
Jelena Blaškoviæ, Tihomir Prša: Izkušnje in odnos osnovnošolcev do gregorijanskega
petja
Experience and Attitude of Primary School Students Towards Gregorian Singing … 133
Sabina Vidulin: Pristop “Poslušanje in ustvarjanje glasbe” v funkciji boljšega
razmevanja glasbe
The “Listening to and Making Music” Approach in the Function of Improving
Musical Understanding ………………………………………………………………………………….. 145
Olga Denac, Helena Vargazon: Vpliv institucionalne glasbene vzgoje na raven
razvitosti melodiènega in ritmiènega posluha 5-6 let starih otrok
The Effects of Institutional Music Education on the Level of Melodic and Rhytmic
Abilities Development in 5-6 Year Olds ……………………………………………………………. 163
Katarina Zadnik, Danaja Koren: Montessori pedagogika in njena vloga pri nauku o
glasbi v glasbeni šoli
Montessori Pedagogy and Its Role in Music Theory in Music School …………………… 175
Anja Ivec: Pomen motivacije v projektu »Dijaki komponisti« Konservatorija Maribor
The Meaning of Motivation in the Student Composer Project
at Conservatory Maribor ……………………………………………………………………………….. 191
Marina Bizjak: Pedagoški pristopi pri pouèevanju petja v èasu glasovnih sprememb
Pedagogical Approaches for Teaching Singing at the Time of Voice Change ……….. 201
Vildana Repše: Vprašanje izbire uènega gradiva za violino v nijih razredih glasbene
šole
The Question of Choice of Learning Material for Violin in Lower Grades of Music
Schools ………………………………………………………………………………………………………… 207
</ul>
Celotna številka | Complete issue | <a href=”https://doi.org/10.26493/2712-3987.16(32)” target=”_blank” rel=”noopener”>PDF </a>| <a href=”https://zalozba.upr.si/ISSN/2712-3987/32-2020/mobile/index.html” target=”_blank” rel=”noopener”>FlipBook</a>
<hr />
<a href=”https://zalozba.upr.si/issn/2712-3987/”>Domača stran / Home page</a>