Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 13 (2017), številka 27 | Volume 13 (2017), Number 27
- Branka Rotar Pance: Aktivno učenje glasbe in zasnova sodobne didaktike glasbe pri eksperimentalnem pouku Brede Oblak
Breda Oblak’s Experimental Music Education: Active Music Learning and Conception of Modern Music Teaching - Bogdana Borota: Pogled na didaktične zbirke za glasbeno vzgojo Brede Oblak z diahrone perspektive
A View of Didactic Sets by Breda Oblak from a Diachronic Perspective - Barbara Sicherl Kafol: Sodobna razsežnost kurikulumov za glasbeno vzgojo Brede Oblak
Modern Dimensions of Breda Oblak’s Music Education Curricula - Tina Bohak: Breda Oblak – spiritus agens seminarskega izobraževanja glasbenih pedagogov »Glasbeni Bovec«
Breda Oblak – Spiritus Agens of the Seminar Education of Music Pedagogues, Named “Glasbeni Bovec” - Katarina Habe: Osebnostne vrline in občutek poslanstva glasbenih pedagogov – temelj uspešne poklicne kariere glasbenega pedagoga
Character Virtues and Experiencing Profession as a Calling in Music Educators – A Core of Succesful Music Teaching - Paul Crowther: Glasba kot virtualna izraznost
Music as Virtual Expression - Darja Koter: Vpliv Jurčeta Vrežeta na razvoj mladinskih pevskih zborov na Štajerskem
The Influence of Jurče Vreže on the Development of Youth Choirs in Styria - Ivana Paula Gortan – Carlin, Lorena Lazarić: Regionalna kulturna ozaveščenost študentov edukacijskih ved s posebnim poudarkom na regionalni glasbi Istre
Regional Cultural Awareness of Educational Sciences Students with a Special Review of the Istrian Regional Music - Jelena Blašković, Tihomir Prša: Izkušnje in odnos osnovnošolcev do gregorijanskega petja
Experience and Attitude of Primary School Students Towards Gregorian Singing - Sabina Vidulin: Pristop “Poslušanje in ustvarjanje glasbe” v funkciji boljšega razmevanja glasbe
The “Listening to and Making Music” Approach in the Function of Improving Musical Understanding - Olga Denac, Helena Vargazon: Vpliv institucionalne glasbene vzgoje na raven razvitosti melodičnega in ritmičnega posluha 5-6 let starih otrok
The Effects of Institutional Music Education on the Level of Melodic and Rhytmic Abilities Development in 5-6 Year Olds - Katarina Zadnik, Danaja Koren: Montessori pedagogika in njena vloga pri nauku o glasbi v glasbeni šoli
Montessori Pedagogy and Its Role in Music Theory in Music School - Anja Ivec: Pomen motivacije v projektu »Dijaki komponisti« Konservatorija Maribor
The Meaning of Motivation in the Student Composer Project at Conservatory Maribor - Marina Bizjak: Pedagoški pristopi pri poučevanju petja v času glasovnih sprememb
Pedagogical Approaches for Teaching Singing at the Time of Voice Change - Vildana Repše: Vprašanje izbire učnega gradiva za violino v nižjih razredih glasbene šole
The Question of Choice of Learning Material for Violin in Lower Grades of Music Schools
Celotna številka | Complete issue | PDF | FlipBook