Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 19 (2023), številka 39 | Volume 19 (2023), Number 39
- Branka Rotar Pance, Uvodnik/Editorial
- Katarina Zadnik, Katarina Habe, Saška Rakef, Katarina Kompan Erzar,
Doživljanje radiofonskih pravljic pri predšolskih otrocih/Preschool Children’s Experience of Radio Fairy Tales - Natalija Šimunovič, Katarina Habe, Vzvodi identitetnega zorenja v glasbenem izobraževanju/Levers of Identity Maturation in Music School
- Stanka Dokuzova, Didaktična literatura za violino Dušana Vodiška: prepoznavnost in uporaba med učitelji violine ter viole v glasbenih šolah v Sloveniji/Pedagogical Literature for Violin by Dušan Vodišek: Recognition and Use among Violin and Viola Teachers in Music Schools in Slovenia
- Marina Novak, Značilnost ocenjevanja pri individualnem pouku inštrumenta v glasbenih šolah/Assessment Characteristic in the Individual Teaching of Music Instruments in Music Schools
- Erik Šmid, Vpliv osebnostnih lastnosti na vlogo zborovodje/The Influence of Personality Traits on the Role of a Choir Director
- Karolina Šantl Zupan, Interakcija med umetnostjo in znanostjo – razhajanja in približevanje/Interaction between Art and Science – Divergences and Convergences
- Brigita Vilč, Renata Martinec, Damir Miholić, The Effects of Music Listening on Pain Perception and Coping with Breast Cancer/Vpliv poslušanja glasbe na zaznavanje bolečine in spoprijemanje z rakom dojke
- Claudia Knabe, Prepletanje funkcionalnega in psihoterapevtskega vidika v glasbeni terapiji z 0sebami s težkimi motnjami v razvoju/Intertwining of Functional and Psychotherapeutic Orientation in Music Therapy with People with Severe Disabilities
Celotna številka | Complete issue | PDF | FlipBook