Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 15 (2019), številka 31 | Volume 15 (2019), Number 31
- Katarina Habe: Študentski inovativni projekti (ŠIPK) – oblika neformalnega pridobivanja poklicnih kompetenc na visokošolski ravni
Students’ Inovative Projects (ŠIPK) – A Form of Non-formal Acquisition of Professional Competences at Higher Education - Ana Ćorić: Razvoj skupnostnih glasbenih dejavnosti v visokošolskem izobraževanju: delo na ozvočenih zgodbah
Developing Community Music Activities in Higher Education System: Working on Sounded Stories - Bogdana Borota, Tina Štemberger: Glasbene zmožnosti in potrebe po izobraževanju študentov Predšolske vzgoje
Musical Abilities in Relation to the Needs to Educate Preschool Education Students - Sabina Vidulin: Strategije poslušanja glasbe in razumevanja glasbe v obvezni šoli
Strategies for Listening to Music and Music Appreciation in Compulsory School - Tihana Škojo, Renata Jukić: Ocenjevanje pedagoških kompetenc učiteljev solfeggia
The Assessment of Pedagogical Competences of Solfeggio Teachers - Kristian Kolman, Jože Rugelj: Inovativni pristop k poučevanju violine na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo
Innovative Approach to Teachning Violin Based on the Cognitive Theory of Multimedia Learning - Katarina Zadnik: Bachovi cvetni plesi – alternativni pristop pri delu z učenci s posebnimi potrebami v glasbeni šoli
Bach Flower Dances – As an Alternative Working Approach to Pupils With Special Needs in Music School - Vojko Veršnik: Od raziskave do rabe glasbe: pesem kot komunikacija za dobrobit družbe
From Research to Use of Music: A Song as Communication Tool for the Well-Being of the Society - Mojca Kovačič: Rastemo z opero: neformalno glasbeno izobraževanje mladostnikov in razvoj kompetenc
Growth Through Opera: Non-formal Music Education for Youngsters and the Development of Competences - Špela Golobič: Kulturna vzgoja na področju glasbene umetnosti v osrednjih slovenskih glasbenih institucijah
Cultural Education in the Field of Music in Slovenian Principal Musical Foundations - Vedrana Marković: Vpliv slovenske kulture in glasbene pedagogike na razvoj glasbenega izobraževanja v Črni gori skozi delo Vide Matjan
Influence of Slovenian Culture and Music Pedagogy on the Development of Music Education in Montenegro through Work of Vida Matjan - Anja Ivec: Glasbena revija kot učilo: Mlada Sloga, glasilo glasbene šole Sloga v Ljubljani
Music Magazine as a Teaching Aid: Mlada Sloga, Publication of the Sloga Music School in Ljubljana
Celotna številka | Complete issue FlipBook | PDF | FlipBook