Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana
Letnik 17 (2021), številka 34 | Volume 17 (2021), Number 34
- Katarina Habe, Uvodnik/Editorial
- Snježana Dobrota, Antonija Vrančić, Ivana Križanac, Attitudes of primary school teachers in Croatia toward Music as a school subject/Stališča osnovnošolskih učiteljev na Hrvaškem do glasbe kot šolskega predmeta
- Linda Mravunac Fabijanić, Qualitative content analysis – piano accompanists’ and collaborative pianists’ competencies/Kvalitativna analiza vsebine – kompetence umetniških sodelavcev/korepetitorjev
- Katja Bogovič, Razlike v skupinski dinamiki in psihični pripravi na nastop med glasbeniki in športniki v manjših skupinah/Differences in group dynamics and psychological performance preparation between musicians and athletes in small groups
- Aleš Pogačnik, Glasbeniki in blagostanje: pregled literature/Musicians and psychological well-being: Systematic review
- Bojan Kovačič, Nejc Černela, Stališča strokovnih delavcev do folklorne dejavnosti v osnovnih šolah s posebnim programom vzgoje in izobraževanja/Views of professionals regarding folklore activities in primary schools with special education program
- Stanka Dokuzova, Didaktična literatura za violino Dušana Vodiška/Didactic violin literature by Dušan Vodišek
- Branka Rotar Pance, Review: Interdisciplinary perspectives in music education
- Abstract of doctoral thesis: Fostering musical creatvity in primary school/Povzetek doktorske disertacije: Spodbujanje glasbene ustvarjalnosti v osnovni šoli
Celotna številka | Complete issue | PDF | FlipBook